lördag 21 november 2009

Dagens Stray dog



Till dagens öga har jag använt skuggorna Bikiniline och Stray dog tillsammans med kajalen Flipside. Inte mycket mer att säga om det! När ni läser detta är jag förhoppningsvis ute på stan och letar flytande eyeliner till kvällens japanfest.


Stray dog ur Foreshadow palette från Urban Decay på hela ögonlocket och Bikiniline från Benefit i inre ögonvrån.


Ögonskuggorna tillsammans med Va va voom volume mascara från 17, Urban Decay 24/7 glide-on i Flipside och Eyebrow Designer från Depend i brunt.

2 kommentarer:

  1. En kalasfin smkinkning. Men jag är mest sugen på att få se din japansminkning, hur blev den?!

    SvaraRadera
  2. Tack! Den kommer! Helgen var lite hektisk, och nu är det jobb som gäller. Jag hoppas på att Sailor Moons superhjältetakter sitter i så att jag får ihop ett inlägg efter jobbet ikväll =)

    SvaraRadera