torsdag 5 november 2009

24/7 Super Stash


Äntligen har underbara pennsamlingen 24/7 Super Stash från Urban Decay hittat hem till mig! Jag älskar 24/7 glide-onpennorna, och dessa nio är inga undantag. I kittet ingår: Zero, Oil Slick, Corrupt, Eldorado, Graffiti, Binge, Eldorado, Ransom, Rockstar och Stash. Endast Zero och Rockstar fanns hos mig tidigare, vilket inte är så illa med tanke på att jag har några stycken 24/7-pennor...



Här ser ni alla pennorna målade på bar underarm. Är det någon särskild ni är extra nyfikna på?

8 kommentarer:

  1. ALLIHOPA! och jag har inte fastnat på caps lock;) Jag kände att jag behövde skricka det där;)

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt använt den guldiga ganska mycket, främst när jag är "osminkad" (dvs fullt underlag men ingen ögonsminkning mer än mascara + bryn). Den piggar upp fint!

    SvaraRadera
  3. Ja du, de ser ju inte hel fel ut:) På nåt sätt känns det extra lyxigt när man fåre ett stort sett sådär tycker jag. Inte som 1X9 pennor, utan som det dubbla typ, bara för att de kommer i ett fint set:)

    SvaraRadera
  4. SminkJante: De ääär väldigt fina =) Mer om dem kommer!

    Maria: O, bra idé! Den guldiga åker på ikväll, men då blir det tillsammans med ganska mkt smink =)

    Emma P: Jag är extremt svag för fina set =)

    SvaraRadera
  5. Fan, vad avis jag blir! Vill också ha!

    SvaraRadera
  6. Sminkan: Kan varmt rekommenderas =9

    SvaraRadera
  7. Jag är liite besviken på att vissa av pennorna har lite glitter i sig :( Det kan vara snyggt ibland, men om man dessutom försöker sudda ut strecket (speciellt den gråsvarta) blir det glitter lite överallt..

    SvaraRadera
  8. Maria: Jag är inte heller mkt för glittret =( Jag använder dock sällan svart, har t o m funderat på att låta Oil slick o Zero flytta hem till lillasyster...

    SvaraRadera