tisdag 6 oktober 2009

Mera Foreshadow

Jag hittade några bilder till på sminkningar med Urban Decay Foreshadow Palette (se nedan, jag kan inte länk eftersom detta är schemalagt). Det är egentligen en sminkning, jag har målat olika på vänster- och högerögat och målat över de olika varianterna med varandra.


Skuggorna Midnight Cowboy och Flipside med 24/7 Glide-on eye pencil i Covet.


Midnight Cowboy och Stray dog.


Midnight Cowboy, Oil slick och Zero. Ingen vidare bra sotning, ser jag nu.

Sminkningarna här gjordes innan jag hade Flipside i min ägo, så här var det istället Covet och Zero som fick var med.

3 kommentarer:

  1. Jag köpte ett OPI-lack(i´m not really a waitress)i dag, tänkte testa på tårna i kväll samt naglar till helgen då jag är ledig. Har du köpt några nya lack i wien Kerstin?

    SvaraRadera
  2. Peter: Det har jag minsann! Bilder kommer =)

    SvaraRadera
  3. Vad kul Kerstin, jag ska försöka ge mig till tåls!

    SvaraRadera