lördag 24 oktober 2009

Fredagsshopping

Igår utövade jag en härlig form av After Work med en kompis; vi träffades på Åhléns och shoppade Clinique (inklusive gåva!). Härlig avslutning på jobbvecka!


Jag köpte ansiktsvatten och en tub Pore minimizer Refining serum. Påfyllning av förbrukningsvaror, helt enkelt.


Vid sådan påfyllning av "basvaror" är det alltid trevligt med en stor present. Innehållet verkar ovanligt bra! Turnaround Instant Facial är en kanonbra mask. Den tillsammans med Moisture Surge Extended Thirst Relief känns som en bra idé för att hålla vinterglåmigheten på avstånd. Superdefense är en storfavorit hos mig, perfekt med en stor burk alldeles gratis! Skuggtrion, i lila Come Heather, och läppglanset i Guava Gold ser fina ut. Förhoppningsvis dyker de upp i dagens här lite senare.



Utöver Cliniqueprodukterna, slank Depends nya ögonbrynspenna med i kundkorgen. Jag är väldigt nyfiken på den, och eftersom jag inte kan bestämma mig i bryndjungeln testar jag den så länge.

5 kommentarer:

  1. *skratt* jag lade också min "after work" på Åhlens och köpte ansiktsvatten, dock nr 2 för mig.:) Och mer make-up-bort-tagning. Jag har så vansinnigt mycket hudkrämer nu dock (åldersångesten som tränger sig på), men är alltid bra med påfyllning.:) Gillade masken och lippiset bäst spontant, men har inte testat än.:)

    SvaraRadera
  2. Det var en after work helt i min smak! Jag önskar nästan att jag gillade clinique så att jag kunde shoppa lite och få gåvan jag med:) Ska bli kul att höra vad du gillar pennan också. den verkar ju populär bland de som har bryn sen tidigare:D

    SvaraRadera
  3. Basteth: Då kunde vi ju också träffats! Ha inte för mycket åldersångest, du är ju fräsch som en nyponros =)

    Emma P: Ibland vill man ju ha gåvan mer än det man köper =) Jag lovar att rapportera om pennan inom kort!

    SvaraRadera
  4. Kerstin: Haha, så är det ofta tycker jag:D Ja, jag är lite nyfiken faktiskt. Den går ju bort för mig eftersom jag har så begränsat med strån, men är ju nyfiken ändå. Hade tänkt köpa en ny brynpenna i veckan som kommer faktsikt, har kommit fram till att jag inte klarar mig utan så måste ha en ny uppskrvningsbar helt enkelt...

    SvaraRadera
  5. Emma P: Jag trodde att jag redan svarat här, skumt! Jag tänkte iallafall skriva att en bra och praktisk ögonpenna är ganska oslagbart =)

    SvaraRadera