söndag 13 september 2009

Only at Sephora


Om jag bodde nära ett Sephora skulle dessa fina kit ligga farligt till. Så himla bra att få testa många småprodukter för att veta vilka man ska satsa på i fullstorlek! Från Stila kommer Stila made in your colour Foundation Wardrobe som innehåller

- Convertible Color in Lillium
- Natural Finish Oil-Free Makeup in Shade B
- Hydrating Primer SPF 15
- Illuminating Tinted Moisturizer in Shade 01
- Sheer Color Tinted Moisturizer SPF 15 in Light
- Illuminating Liquid Foundation in 30 Watt

Den trevliga provgarderoben kostar endast 18 $. Vill ha!


I Urban Decays Box of Potions får man "en av varje" av märkets populära primers:

- Complexion Primer Potion - Brightening
- Complexion Primer Potion - Pore Perfecting
- Eyeshadow Primer Potion
- Eyelash Primer Potion
- Lip Primer Potion SPF 15

I synnerhet de två Complexion PP verkar spännande, tycker jag. Boxen kostar 65 $ men är värd 114 $.

Uppdatering: Vad trött man blir när schemalagda inlägg formaterar om sig själva alldeles fult.

5 kommentarer:

  1. Äääälskar Stila! Vill ha, vill ha! Urbanlådan var ju också himla bra och prisvärd minsann.

    SvaraRadera
  2. Urban Decay lådan vill jag ha :)

    SvaraRadera
  3. Kabuki: Jag också, både älskar och vill ha =)

    SminkJante: Jag med!

    SvaraRadera
  4. Stila är jag förtjust i, har varit påväg att klicka hem från Strawberrynet massa ggr men låtit bli :P

    SvaraRadera
  5. Linda: Det jag hittills testat, mest skuggor, har varit kanonbra!

    SvaraRadera