tisdag 8 september 2009

Blått och guld i dagens



Här kommer en enkel tisdagsdagens i kornblått och guld. Jag tänkte göra något liknande imorgon, men då ska jag försöka få det lite mer spännande.


Ständiga primern UDPP, Va Va Voom volume mascara från Boots märke 17 (ny!), skuggorna Moonlight (längst till vänster) och Oasis (näst längst till höger) ur paletten från Stila och 24/7 Glide-on eye pencil i Deviant.


Här ser ni delar av basen. I vanlig ordning har jag glömt att fotografera min mineralfoundation. Powderflage och Boi-ing från Benefit, Crystal radiance från Lumene och rouge från Clinique i Pronto pink och Blush délicieux i Nougat poudré från L'Oréal

9 kommentarer:

  1. Härlig sminkning, och vilka otroligt snygga fransar du har!

    SvaraRadera
  2. Emma P: Tack! Särskilt för franskommentaren =) Ny maskaran verkar inte dum!

    SvaraRadera
  3. Nej de ser verkligen fina ut. En lite fråga bara, vad har du för mineralfoundation? Den du ständigt glömmer att fota:)

    SvaraRadera
  4. SminkJante: Tack!

    Emma P: Jag har just nu en från IsaDora, men det är en lång historia =) Jag har just fotat lite, så ett inlägg om den kommer inom kort!

    SvaraRadera
  5. Riktigt snyggt med den blåa kajalen, som pricken över i:t. :)

    SvaraRadera
  6. Kajsa Kavat: Tack! Jag är inne i en riktig blåperiod =)

    SvaraRadera
  7. Så fint, blått och guld är verkligen en hit tillsammans :o)

    SvaraRadera