söndag 2 augusti 2009

3 X Gosh


Otroligt nog har jag fortfarande londonfynd att visa upp! Hos Superdrug hittade jag en fin så kallad skunkborste (med kortare naturhår och lite längre syntethår blandade) från Gosh. Jag har länge varit intresserad av en sådan, men har inte velat investera i en jättedyr, eftersom jag inte riktigt vetat vad jag skulle använda den till. Nu har jag använt den en del, och jag är mycket nöjd! Borsten är av helt okej kvalitet och priset, ca 14 £, kändes överkomligt. Främst har jag applicerat Coralista med min lilla skunk, och det är extra bra eftersom rouget är mycket pigmentrikt och lätt kan bli för kraftigt på mina bleka kinder.


Eftersom det var "ta tre betala för två" på Gosh slog jag till på två tjusiga lack, Peachy och Golden dragon. Swatches kommer! När jag läser om märkets krämskuggor och ser deras ögonpennor hos SminkJante tänker jag att jag borde handlat ännu mer....

9 kommentarer:

  1. Åh, vad bra med en lite billigare skunk! jag har en från MAC, den är dyr och visselrigen bra, men jag undrar innerligt varför jag gav 450 kronor för en borste jag knappt använder...

    SvaraRadera
  2. Jag är också en ganska ny användare av skunkborste, jag har tom två stycken. Jag älskar dem. Har dock inte sett Gosh's skunkis.

    SvaraRadera
  3. Den där skunkborsten ser fin ut tycker jag- blir lite köpsugen nu ;-)

    SvaraRadera
  4. Härliga grejer. Ska bli spännande att höra vad du tycker om skunken, själv har jag en från MAC och dden var ju lite onödigt dyr, typ ganska mkt.

    SvaraRadera
  5. men åh, jag är trög, haha. såg inte min kommentar längst upp. har haft lite problem med att jag tror att jag har kommenterat inlägg och så har det inte varit så, antingen mitt eller bloggarnas fel, skyller på det:)

    SvaraRadera
  6. *skratt* vad roligt, jag köpte Golden Dragon i Köpenhamn i fredags för att jag helt enkelt inte kunde stå emot och det bara fanns en kvar... Hade glömt att du också köpt en. Visst skimrar den verkligen som man tänker sig en fantasydrake?;)

    SvaraRadera
  7. Emma P: Den från MAC kändes för dyr för mig, men jag hoppas på att använda min variant mycket! Ingen fara med kommentarerna, det blir så ibland =)

    SminkJante: Kul med två! Är de olika stora?

    Veronica: Den är värd att kolla in!

    Basteth: Great minds think alike =) Absolut skimmer som en fantasydrake!

    SvaraRadera
  8. Golden Dragon väntar också på att få testas hemma hos mig :)

    SvaraRadera
  9. Heartcore: Jag har testat, men inte hunnit visa =)

    SvaraRadera