måndag 20 juli 2009

Urbana londonfynd

Urban Decay är ett av mina absoluta favoritmärken, och givetvis var det framför märkets diskar i London som jag tillbringade en stor del av min shoppingtid. Bäst UD-lycka hade jag på Boots, där lyckades jag inte bara pricka in två riktigt fina erbjudanden, utan fick också botanisera fritt bland allt fint gunk och rikligt med testers. Visserligen uppskattar jag ibland råd av expediter och make up-artister, men det är skönt att få klämma och testa i lugna och ro också!


Bland godbitarna på bilden är de tre nedersta till mig; en ny UDPP och 24/7 Glide-on eye pencils i färgerna Baked och Deviant. Jag prickade in "tag två, betala för tre", och det är ju aldrig fel! Av pennköpen bör man (läs: jag) dra slutatsen att jag inte ska länsa Lancômediskarna när Declaring Indigo släpps... Maskaran och pennan överst på bilden är till min mamma, mer om dem i ett senare inlägg!

7 kommentarer:

  1. Åh, härlig shopping! Skulle ockå vilja klämma på UD i butik :P

    SvaraRadera
  2. Mycket imponerad!! Framförallt pennorna förstås ser mycket, mycket lockande ut...:-) Fast jag kommer nog länsa diskarna när Declaring Indigo kommer, jag är totalförälskad, som så ofta..;-)

    SvaraRadera
  3. Makeuponista: Ja, det kan rekommenderas =)

    Basteth: Vi får se hur det går för mig när Declaring Indigo verkligen kommer...

    SvaraRadera
  4. Underbara, underbara Urban Decay:) Vad roligt att få stå och klämma på sakerna irl. Det vore en dröm.

    SvaraRadera
  5. SminkJante: Det var verkligen inte dumt!

    SvaraRadera
  6. OOOh Deviant ser helt underbar ut!

    SvaraRadera