torsdag 23 juli 2009

Mini-Essie hos Elle


Svenska Elle har ett erbjudande där man får ett kit med minilack från Essie och 6 nr av tidningen för 149 kr. Tidigare har jag bara sett neonlack, men nu verkar det vara sommarkollektionen som är på tapeten. Efter lite surfande på Essies amerikanska hemsida kom jag fram till att det förmodligen är dessa färger det handlar om (inte de namn ur neonkollektionen som fotrfarande anges på Elles sajt):
Lovie dovie: The perfect true flamingo pink nail polish for summer.
Luscious lips: A sultry pink nail polish great for tips and toes.
Cute as at button: This juicy persimmon delight nail polish is bright and vibrant.
Funny face: Provocative fuchsia is the perfect nail polish shade for the beach
Jag brukar gilla dessa miniflaskor från Essie och är väldigt sugen! Vad tycker ni, ska jag slå till? Är det någon som sett färgerna i verkligeheten och vill uttala sig?

4 kommentarer:

  1. Åh, mycket bättre erbjudande än det neoniga. jag prenumererar redan så blir inget för mig men har ett gott öga till Cute as at button sedan innan och Luscious lips och de andra ser också fina ut. Slå till! Billigt för 6 nummer i alla fall.:)

    SvaraRadera
  2. Basteth: Det är nog bäst att slå till!

    SvaraRadera
  3. Kan vara så att jag just beställde på nätet =)

    SvaraRadera
  4. Här tycker jag tvärt om, hellre de neoniga. Vi är inte riktigt lika i det avseendet:)

    SvaraRadera