onsdag 8 juli 2009

Dagens öga i grått och rosa



Enkel sminkning sista arbetsdagen innan semestern. Jag har använt den mörkgrå kajalen Dusty Smoke från Make up store tillsammans med cliniqueskuggan Apricot spice som är en riktigt fin basskugga i en varm rosa ton. På kinderna fick fina lilla krämrouget Miracle touch i Soft pink från Max Factor lysa.


Jag firade semestern med att cykla till Lund från jobbet i Malmö, ikväll blir det piffning som belöning och packning inför morgondagens Londonresa!

5 kommentarer:

  1. Gud så mysigt med en londonresa, du får ha det toppenbra!

    SvaraRadera
  2. Darling, roligt att se sig, vilken snygg maskara också! Riktig volym på fransarna har du fått! Konstigt hur stor skilnad det kan vara från dag till dag trots att man använder samma.

    SvaraRadera
  3. Emma P: Tack!

    Skorochmaskara: Tack! Det verkar handla om tur vid apppliceringen =)

    SvaraRadera
  4. Fröken Frodig9 juli 2009 kl. 12:54

    Jättesnyggt, grått och rosa är en av mina favoriter. Apricot spice är en basskugga hos mej, används iss varje dag. Nu börjar den ta slut och verkar ha utgått så jag vet inte riktigt vad jag ska ersätta den med. Tips?

    SvaraRadera
  5. Fröken Frodig: Å nej inte utgått! Jag har inte ngt tips på rak arm. Vi får väl tipsa varandra om vi hittar någon bra ersättare!

    SvaraRadera