tisdag 19 maj 2009

Nya mineralerna

Jag har helt glömt att visa er innehållet i paketet från Satine som kom häromveckan. I paketet låg en ny mineralfoundation som jag suktat efter länge efter att den hyllats av inspirerande och begåvade sminkbloggerskor.


Helt rätt, en gloPressed Base från gloMinerals i kulören Natural fair. Alldeles galet att en founndationfärg över huvud taget, dessutom köpt via nätet kan passa mig! Jag har börjat experimentera med den och min nya kabuki från Viva la Diva. Väldigt kul, eftersom jag nästan är mineralnovis. Återkommer med omdöme efterhand!


4 kommentarer:

  1. Ja, vad kul! Jag är med sugen på denna, testa och recensera vet jag!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande! Kul att höra din åsikt!

    SvaraRadera
  3. Emma P och CrazyNails: Recension är på g!

    SvaraRadera
  4. Spännande! Jag ser fram emot din recension!

    SvaraRadera