torsdag 28 maj 2009

IsaDora Multi Cultural

Ingen dagens idag (personalfest direkt efter jobbet), men en snabb titt på en spännande kollektion som finns på Åhléns City här i Malmö, nämligen Multi Cultural Color Collection från IsaDora. Har ni sett den förut? Vet ni om den finns på fler ställen? Det är ett bra tag sedan jag såg den första gången, men jag har inte lyckats ta någon bild tidigare.

I kolletktionen finns många färgglada skuggor och paletter med lite ovanligare färgkombinationer. Där finns också fina färgstarka rouge, läppgrejer, lack, olika pennor och stiftskuggor. Utbudet av basprodukter för mörkare hudtoner varkar dessutom vara ovanligt bra för att vara i Sverige.

7 kommentarer:

  1. Aldrig sett faktiskt, vad konstigt! :/

    SvaraRadera
  2. Ja, lite konstigt! Grejerna ser väldigt fina ut!

    SvaraRadera
  3. Hm, aldrig hört talas om.. :)

    Jag reagerade på det otroligt fuschiarosa rouget i hyllan där, shit vad det stack ut.. :)

    SvaraRadera
  4. Marybeth: Visst är det lite udda att man inte hört om den! Rouget såg fint, men färgstarkt ut =)

    SvaraRadera
  5. såg hela kollektionen på nätet idag, ser ju finfin ut :D
    www.isadora.com/?id=5444

    SvaraRadera
  6. Makeuponista: Kul! Då kan man spana i noga!

    SvaraRadera
  7. Haha, då var det alltså den hyllan som jag drogs till igår. Allt var ju så mycket mer färgglatt och roligt än i den andra Isadora-avdelningen. Men jag lyckades undgå att se bilden som visar att detta inte ska vara något för blekfisar som jag. ;)

    SvaraRadera