onsdag 15 april 2009

Dagens öga: gaze + covet

Enkel dagens, jag är alldeles jetlaggad och jättetrött. Tur att jag har nya godbitar i sminksamlingen som piggar upp!


Även idag har nya skuggan Gaze från Lancôme fått vara med. Denna gången tillsammans med 24/7 Glide-on eye pencil från Urban Decay i Covet på en grund av Color definer från Maybelline i 20 Satin dragee.


Dagens detlj får var med på ett hörn i dagens öga. Detta fina armband, med tillhörande örhängen, fick jag av min systeryster i födelsedagspresent. Fint va?!

Nu ska jag börja pyssla med bilder och inlägg om New York. Det blir nog inte bara smink, utan lite matporr också!

3 kommentarer:

  1. enkelt och snyggt. Halsbandet och örhängena är superfina.

    SvaraRadera
  2. Kanonfin enkel makeup...fina smycken ;)

    SvaraRadera
  3. SminkJante o inthemake: Tackar! Himla fina födelsedagspresenter!

    SvaraRadera