fredag 6 mars 2009

Vårönskningar i färg

Nu börjar det dyka upp både snödroppar och vintergäck i Skåne. Jag har till och med sett en och annan krokus! Våren verkar äntligen vara på väg och jag trånar efter fina produkter i pigga, fräscha vårfärger. Här kommer några önskningar:

Denna vårigt vackra ögonskuggskvintett från Isadoras kollektion Blooming spring känns som ett måste. Att den, till skillnad från föregångaren Matte Chocolates, skimrar är bra tycker jag.

Nya rouget Coralista från Benefit ska ge den rätta korallglöden till mina (förhoppningsvis) allt soligare kinder i vår.





Ännu en finfin palett, men i en helt annan färgskala. Då får man väl köpa båda? Tropical temptaion eye kit från Viva la Diva. Skuggor med bra kvalitet till förmånligt pris!


En anna vårnyhet från Viva la Diva är dessa söta gelskugor. Hur ska jag kunna välja färg?






Färgad mascara är jag också sugen på. Viva la Diva har flera i sitt sortiment. Någon som testat?



Ännu en härlig palett, men från betydligt dyrare Guerliain och deras vårkollektion Exotic Paradise. Paletten är väldigt vacker, men hos mig konkurerar Isadoras ut den med sitt förmånliga pris.




Kanske kan Blushing Pearls från Viva la Diva vara ett budgetalternativ till Coralistan?




Gosh är ett märke jag ännu inte testat. De verkar ha väldigt härliga färgglada eyeliners!

1 kommentar: