fredag 20 mars 2009

Skimrande tropiska frestelser

Äntligen har jag också den underbara Tropical temptaion eyekit i min ägo!

Utsidan är inte mycket att hurra för, tycker jag, men insidan är desto bättre!

Skuggorna är helt fantastiska! Det ska bli roligt att experimentera med alla, det är verkligen mina favoritfärger. Jag fyndade paletten på Lindex Entré, som hade ett finfint öppningserbjudande, nämligen handla hör 300 kr, få 100 kr i rabatt. Gissa om jag blev glad när jag fick hjälp av expediten att plocka fram ett exemplar ur från de oupplockade nyhterna!

3 kommentarer:

  1. jag är lika kär i min palett, verkligen helt underbara färger! Synd bara att de är så grymt små...

    SvaraRadera
  2. Klart jag länkar! :) Fastnade direkt för din blogg.
    Vad kostade kitet?

    SvaraRadera
  3. Therése: Jag, de är lite små. Å andra sidan tar ögonskuggor sällan slut hos mig. Jag har helt enkelt för många =)

    Käthe: Tack! Jag är inte helt hundra, men jag tror att det kostade 79:-. Ett kap!

    SvaraRadera