torsdag 26 mars 2009

Planettema: Orange Mars



Idag har turen kommit till krigsguden och planeten Mars i Sminkans planettemavecka. Färgen är orange, och jag lovar: min sminkning är mer orange i verkligheten!



Sminkningen är misstänkt lik några av de bronsiga eller orangea smikningar jag kört på sistone, och jag har använt ungefär samma produkter. Ögonskuggor från Stila tillsammans med Lucky. Dagens är dock mer orange! Nu bär det av till Apoteket för min del. Jag ser fram emot att få se alla andra fina Marstolkningar när jag kommer hem med mina tråkköp (bara nässpray, inget gunk)!

5 kommentarer:

  1. Mycket fint och bärbart!

    SvaraRadera
  2. Fint! Du har fina fransar.. :)

    SvaraRadera
  3. Tack! Iallafall när de är målade så att de syns. Annars är de helt genomskinliga =)

    SvaraRadera
  4. haha ja jag drack faktiskt chai tea orient =)

    SvaraRadera