fredag 6 februari 2009

Cliniquegåva

Naturligtvis kunde jag inte hålla mig borta från Åhléns fina cliniqueerbjudande! När det lägligt damp ner lite rabattkuponger på hallmattan kutade jag iväg till ett Åhléns och slog till.

Man måste ju faktiskt köpa något för att få en gåva. Jag passade på att införskaffa en mörkblå ögonpenna, något som jag länge saknat. Jag provade runt noga bland sortimentet på Åhléns city (och i London) och hittade till slut den perfekta färgen hos en typ av cliniquepenna jag inte provat tidigare, nämligen Superfine liner for eyes. Färgen heter 02 midnight och skimrar mettaliskt blått och nästan lite i svart.

Jag köpte ocså en liten necessär med mintuber av två favoriter, Pore minimizer Refining serum och Pore minimizer Instant Perfector. De kommer att bli perfekta i necessär respektive handväska (Instant Perfector:n följer med mig vart jag går!). I kitet följde visst med en tub DDM gel (Dramatically Different Moisturizer) också. Jag varken gillar eller ogillar DDM, men eftersom jag inte testat gelen tidigare ska det bli instressant.

Sist, men absolut inte minst; innehållet i själva gåvan:
  • Tre fina penslar - verkar vara bra kvalitet
  • Colour surge eye shadow soft shimmer i 06 frosted blossom - ser fin ut!
  • High impact mascara - använder sällan svart, varför skickar de aldrig med ngn annan färg?
  • Take the day off makeup remover for lids, lashes & lips - i mitt tycke världens bästa remover.
  • Fresh bloom allover colour i 03 almond blossom - såååå fin!
  • Dramatically Different Moisturizer - som sagt; varken gillar eller ogillar.
  • Turnaround concentrate visible skin renewer - väldans bra kräm!
  • Long last lipstick i rock violett - lite mysko färg. Någon som vill ha?

4 kommentarer:

  1. Älskar verkligen give away bonusar i form av miniprodukter, hihi! :D
    Instant perfector är guld värd!

    SvaraRadera
  2. Penslarna är underbara. Och skuggan är riktigt snygg.

    SvaraRadera
  3. Makeuponista: Ja, det är så lyxigt o mysigt! Man glömmer nästan att man betalat en del för att få det =)

    Emelie: Håller verkligen med om skuggan. Hoppas att jag håller med om penslarna också!

    SvaraRadera
  4. Make-up removern är den bästa ever, håller med! Kommer aldrig att byta!:) Och jag var såååå nära att slå till på lite cliniqueprodukter jag med.. ögonskuggan ser finfin ut tycker jag...

    SvaraRadera