måndag 19 januari 2009

Make my Monday v4

Jag firar ny vecka genom att haka på Bjootis meme Make my Monday.

Veckans fråga:

Det är bara den 20 januari och vi har redan sett två nya kollektioner landa i MACs diskar och flera till väntas inom den närmsta tiden. Blir det för mycket, med alla dessa kollektioner från MAC, eller tycker ni att det är trevligt att hela tiden har något nytt att se fram emot? Blir er plånbok lidande, eller tittar du mer än vad du köper? Berätta - vad tycker du om MACs intensiva kollektionssläpp?

Jag tycker alltid att det är lika kul att läsa om och spana in ny släpp och kollektioner. Vad jag vet (hrm, dålig koll) köper jag inte på så mycket att det är direkt skadligt för ekonomin. Jag tror helt enkelt att jag tittar mer än köper. Den som hänger med i bloggen får se hur det går i år =)

2 kommentarer:

  1. Nu har det hänt något skumt med formateringen igen. Grr! Jag tar gärna emot tips =)

    SvaraRadera
  2. Välkommen med i "spelet". Jättekul att du hakar på med MMM. Stor kram!

    SvaraRadera