måndag 19 januari 2009

Lyxig inpackning

Helgen har, förutom fina naglar, inte bjudit på så mycket flärd i sminkväg. Däremot har jag hårinpackat, skrubbat, smort in och bastat, allt mycket välförtjänt efter långa härliga skridskoturer. Jag håller på att testa nytt schampoo och balsam från L'Oréal, hittills gillar jag dem. De passar mitt lockiga supertorra hår riktigt bra. Jag har också provat en ny hårinpackning, en ritktig lyxvariant från Kérastase. Inpackningen (som säkert är snordyr, men som turligen fanns i min mammas bardrumsskåp) levereras i små glasflaskor som man sedan sätter i en spraybehållare och fördelar i håret. Efter att endast ha använt inpackningen en gång (det går åt en hel liten glasflaska), tycker jag att den är toppen! Till och med mitt tagel till hår blev ganska mjukt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar