fredag 11 augusti 2017

Stämpling till holofredag!


Hej holofredag! Till veckans holokalas hos Sminkan och Emma har jag laddat upp med en nailart. Jag blev så himla nöjd IRL, men tycker inte riktigt att bilderna gör den rättvisa. Som grund hade jag 7124 First Class Thanx och 7123 Jet Set You från Depends senaste 7day-kollektion Riviera Glamour, båda väldigt blanka och snygga. Sedan stämplade jag blommönster med plattor från BornPrettyStore på det ljusa lacket. Jag stämplade med Color Clubs Miss Bliss från kollektionen Halo Hues och det gick bra, så det kommer jag att göra om! Nu ska jag lämna jobbveckan bakom mig och gå tillbaka i semestermode. Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

  1. Det blev ju jättefint! Jag gillar också att stämpla med holo, snyggt och lite annorlunda:)

    SvaraRadera