torsdag 17 augusti 2017

Depends höstlack 2017

Idag ska vi ta en titt på pressbilder på höstens nyheter från Depend! 

Kollektionen i syregenomsläppliga lackformulan Depend O2 heter Dark Beauty och bjuder på en dekadent färgskala i höstmurrigt, skogsgrönt, vinrött, jordigt och härligt kleinblått. Särskilt höstlövstonerna och det blå faller mig i smaken!


Här ser ni hela gänget, inklusive bild med flasknummer från mitt köksbord.

Kollektionen med vanliga minilack, Club Style är också härligt färgrann. Tre gröna lack, helt underbart! Jag är mest pepp på grönt och oranget. Vilka lack blir ni mest nyfikna på?

 

2 kommentarer:

  1. Jag håller nog med dig, orange (gärna åt det brända hållet), grönt och kleinblått är de färger jag är mest sugen på av de här. Måste få säga att jösses vad Depend har höjt sin nivå de senaste åren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så många fina och speciella färger!

      Radera