tisdag 18 oktober 2016

United in Pink: OPI You Can Count on it


Jag bär inte så ofta rosa lack, men man vill ju inte missa United in Pink hos Lacky Corner. För att kunna haka på där passade jag på att prova You Can Count on it som kom i utskicket med OPI Infinite Shine Gel Effects Lacquer System som jag fick för ett tag sedan. Väldigt snäll färg med oerhört bra lackegenskaper. No Stopping Me Now från samma lacksystem hittar ni här.

Missa nu för allt i världen inte att undersöka era bröst, och gå ordentligt på alla mammografier och cellprov!

7 kommentarer:

  1. Fin rosa! Lagom liksom, sticker inte ut för mycket. Ibland vill man ha nåt sånt.

    SvaraRadera
  2. Snygg neutral färg. Och man kan inte underskatta vikten av att själv undersöka sina bröst, fann själv en knöl i maj 2015 och blev opererad i juli. Är nu i princip återställd fastän jag förstås ska gå på kontroller ännu i några år, så check your breasts, sisters! Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Oj, vad tufft! Verkligen bra att du kollade och sökte! Skönt att höra att du är återställd <3

      Radera
  3. Fräsch lättburen rosa! Gud jag är så dålig på att kolla mig själv men jag ska försöka bättra mig.

    SvaraRadera