söndag 23 oktober 2016

NailArt Sunday - Rosa bandet


Tjohej! Idag blir det både NailArt Sunday OCH United in Pink hos Lacky Corner, och jag prickar in båda. Här har jag gått loss med flera sorters nailart tillochmed, så kul! Och visst blev det väl en skittelett till slut?

Grunden är 7096 Wild Berries från Depend höstkollektion av 7day-lack Force of Nature. Mest lila, men kanske kan passera för mörkt rosa.
Svårt med fotoljus! Stämplingen på tre fingrar är gjord med Depend 478 och nailartgrejerna som jag fick från Depend. Lacket täckte inte så bra, men jag blev nöjd med effekten ändå, en subtil metallicstämpling. 

De rosa ränderna till rosa bandets ära är med tejp som maken klickat hem från Hongkong. På pekfingret har jag spritt ut splitter nya Five-and-Ten från OPI:s Breakfast at Tiffany's med en solfjäderformad nailartpensel från Depend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar