måndag 19 september 2016

Dagens naglar med OPI Infinite Shine No Stopping Me Now


Nu har jag äntligen hunnit testa ett av lacken ur utskicket med OPI Infinite Shine Gel Effects Lacquer System som jag fick för ett tag sedan. Ni ser No Stopping Me Now i knallig korange. Väldigt knallig, väldigt blank. Och fin! Lacket var lite i tjockaste laget att måla med tycker jag, men täckningen var å andra sidan formidabel. 


Jag har två lager färglack (som rekommenderat) på "fotohanden" här, men bara ett på andra då det täckte så bra ändå. Såhär på fjärde dagen kan jag dock konstatera att det höll betydligt bättre med två lager. 

För övrig var färgen MYCKET svår att fånga på bild. Tänk knalligt. Tänk korall, men varmt. och rött och oranget.

4 kommentarer:

  1. Det verkar ändå ha hållit mycket bättre på dig än på mig. Infinite Shinelacken sitter bara i två dagar på mig, trots två lager.

    SvaraRadera