onsdag 1 juni 2016

Något slank med skäggoljan

När jag skulle köpa skäggolja i födelsedagspresent till maken (denna, från L:a Bruket, blev det) råkade jag se att det fanns massa resestorlekar med skojigheter från Maria Åkerberg. Jag är så förtjust i miniförpackningar att jag slog till på något litet till mig själv också:
  • Ansiktsskrubben AHA & jojoba peeling, låter bra, eller hur?
  • Handkräm Beautiful, en handkräm med och SPF. SPF + liten förpackning = vinnare!
  • Kropsskrubb med rosmarin och grapefrukt. Just kroppsskrubb vill jag väldigt gärna ha med mig, tex när jag ska på kurs med jobbet i nästa vecka. Det är svårt att hitta i rimligt stor förpackning!
  • Babyolja - bra att ha en liten flaska på resa till mig och barnen, finkar ju till det mesta!
Decléorkrämen och doftljuset från Klinta fick jag med som prover. Allt ska bli spännande att testa. Ministorlekar är bra både för packningen och för att testa nytt tycker jag! 

Och visst är ni imponerade av hur modest jag var i mitt shoppande? Jag måste verkligen ta det lugnt, förråden här hemma är välfyllda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar