måndag 8 februari 2016

Nytt från Lumene Bright Now Vitamin C

Som ni säkert vet är jag förtjust i hudvård med c-vitamin i, sådana produkter passar ofta min hy. Lumenes Vitamin C-serie har jag återkommit till då och då, och nu är det dags igen. I vinter utökas serien, uppdaterad till Lumene Bright Now Vitamin C, med tre helt nya produkter; Hyaloronic Essence, Sleeping Cream och 360 Eye Treatment. Produkterna innehåller hjortron-extrakt och inkapslat C-vitamin som ger näring till huden och lovar strålande lyster. 
Lumene Bright Now Vitamin C Sleeping Cream (189 kr) är en ny nattkräm som marknadsförs som "sovkräm" och därmed lite mer än en vanlig nattkräm. Den ska hjälpa huden att återhämta sig och återställa hyns naturliga balans medan man sover. Den är full av antioxidanter för att ge huden mer lyster och näring samt pigga upp trött och glåmig hud. 
Lumene Bright Now Vitamin C Hyaloronic Essence (219 kr) ska vara riktiga mirakeldroppar som förbättrar hudens fuktbalans och förbereder den för att ta emot alla fördelar som serum, dag- och nattkrämer kan erbjuda. Massvis med näring ch fukt utlovas. Det verkar alltså vara ett slags serum före serumet, spännande!  
Lumene Bright Now Vitamin C 360° Eye Treatment (189 kr) är en ögonkräm med patenterat hjortronextrakt av stamceller som ska se till att huden runt ögat återfår sin smidighet och lyster. Minskning av linjer, svullnader och mörka ringar utlovas. Ja tack, säger jag!
Har ni hunnit testa nya Lumene Bright Now Vitamin C? Vad tyckte ni? Jag hoppas på lite vårpigg hy här, det kan behövas. Återkommer med omdömen så snart jag testat, har lite kö i hudvårdsrutinspipelinen just nu. Härligt lyxproblem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar