onsdag 28 oktober 2015

Rimmel 24 h Supercurler Mascara med flera

När Rimmel hade pressevent för ett tag sedan kunde jag tyvärr inte komma. Snällt nog skickade de istället en laddning prylar till mig med nyheten 24 h Supercurler Mascara i stpetsen. 

Vi tar en titt, först ut är läppgrejs ur märkets befintliga sortiment: Lasting Finish by Kate Lipstick i 28 Rosetto, Moisture Renew Lipstick i 500 Diva Red, Colour Rush Long Lasting Intense Colour Balm i 130 I want Candy, Oh My Gloss! i 330 Snog och Apocalips Lip Lacquer i 601 Light Year
  
 Här ser ni dem på handryggen. Fina färger, men attans långa produktnamn.


Till ögonen: Supercurler 24h Mascara (99 kr), Glam Eyes Mon Eye Shadow i 140 Precious Rose och Soft Kohl Kajal Eye Liner Pencil i 064 Stormy. Till vänster ser ni kajal och ögonskugga på handryggen.

Super Curler 24h Mascara är som sagt en nyhet. Den ska vara maskara och ögonfransböjare i ett med "push-up-volym" som varar i 24 timmar. Kan användas ensam eller efter annan maskara som för att ersätta franböjare. Jag brukar inte böja mina fransar, men det ska bli spännande att testa denna!

Lite bas: Stay Matte Long Lasting Pressed Powder i 001 Transparent, Stay Mattte Liquid Mousse Foundation i 300 Sand (spännande konsistens, men alldeles för mörk för mig), Stay Matte Primer (ofärgad, tack och lov) och Match Perfection SPF18 Light Perfecting Radience Foundation i 300 Sand (också alldeles för mörk för mig). Primer och puder till testning!

Till vänster ser ni lacket Salon Pro with Lycra 127 Gentle Kiss. Färgen ser inte så snygg ut, men det kanske bara är jag som tycker så. Lycran verkar onekligen lite spännande ändå, så jag kanske testar. bland basprodukterna är det också lite otur med färgen, men annars ska det bli spännande att testa. Det var länge sedan jag hade Rimmel-smink, det andas tonår och englandsresor tycker jag.

Missa inte Instagram-tävlingen med inte mindre än tre olika vinster från IsaDora: Cushion Foundation i 10 Nude Porcelain, Nude Sensation Fluid Foundation i 12 Nude Sand och kit till brynen med Perfect Brow Kit Duo Compact Powder och Eyebrow Lifter. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar