tisdag 6 oktober 2015

MeliMondo Magisk skrubbsvamp

Denna lilla skrubbsvamp (låter bättre än fotsvamp, som jag först skrev...) från Malmöbaserade företaget MeliMondo har landat hos mig för testning. Det är en svamp i skumglas att fila fötterna med. Skumglas eller cellglas tillverkas av returglas, bra grej!

Den magiska svampen (70 kr) sägs var lika effektiv som de elektriska fotfilarna, men mycket billigare och skonsammare för miljön. Huruvida den fungerar för mig eller ej lär ha att göra med om jag lyckas komma ihåg/ hinna använda den.

Bra med instruktioner på asken! Jag tror ni kan läsa texten, eller hur? Har ni testat MeliMondos Magisk skrubbsvamp? Vad tyckte ni?

5 kommentarer:

  1. Intressant men knappast nåt för mig då jag typ aldrig kommer mig för att använda fotfilar etc...

    SvaraRadera
  2. Låter som en smart grej, mina fötter skulle nog behöva en omgång.... glömmer ju alltid bort att ta hand om dom

    SvaraRadera
  3. Testa den! Räcker med 30 sec per fot... 😉

    SvaraRadera