tisdag 19 maj 2015

OPI och Coca Cola 2015



I mitten av juni landar ett nytt lacksamarbete mellan  OPI  och CocaCola. Man firar hundraårsjubileum för den klassiska ljusgröna CocaCola-flaskan med två nya lack och några återlanseringar från förra sommarens snygga Coca Cola-kollektion Icons of Happiness. Till vänster ser ni det söta presskittet med klassisk flaska och de två nya färgerna Centennial Celebration och Visions of Georgia Green

Lacken kostar i vanlig ordning 155 kronor styck.


Här ser ni nya färgerna Centennial Celebration och Visions of Georgia Green (följ länk för NOTD!). Visst är de snygga? Det gröna har jag redan hunnit prova och silverlacket får ni se på inom kort.

Extra glada nyheter för oss som gillar minilack är att hela kollektionen går att köpa i ett paket med alla åtta färgerna i miniflaskor (310 kr). Utöver de två nya lacken ingår: You’re So Vain-illa, CocaCola Red, Turn On The Haute Light Sorry I’m Fizzy TodayA Grape Affair och Get Cherried Away.

Vilka färger fastnar ni för? Jag vill gärna köpa mig ett exemplar av Coca Cola Red, då min flaska tragiskt omkom innan jag han visa den ordentligt. Det är verkligen en ursnygg röd färg!

4 kommentarer:

  1. Den gröna kändes spännande först men nj, jag känner mig lite avmätt nu faktiskt. Silvret är fint men de har släppt så många såna lack på sistone att det liksom kommer bort i mängden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns VÄLDIGT många silverlack hos OPI...

      Radera
  2. A grape affair är nog det jag är mest nyfiken på men det är många fina i kollektionen

    SvaraRadera