tisdag 7 april 2015

Dagens läppar med Clinique Colour Pop Lip Colour + Primer i Punch Pop



Som ni säkert kan gissa har jag haft mycket tjusigt på läpparna i påsk, jag har ju alla 16 Colour Pop Lip Colour + Primer från Clinique att prova igenom! Här ser ni Punch Pop, himla snyggt! Oftast är jag dock lite för mesig för så knalligt stift. Rött vågar jag ibland, men sällan knallrosa. Hur ser det ut för er?

Uppdatering: Herregud, detta var ju inte Wow Pop som jag först skrev, utan Punch Pop. Jag ber om ursäkt för förvirringen.

Röda Poppy Pop kan ni se här och Melon Pop här. Fler LOTDs kommer inom kort!


6 kommentarer:

  1. Älskar de där, så sköna på läpparna o så snygga. Idag hade jag det mest lila av dem på mig när jag cyklade till jobbet, här är vi modiga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är verkligen både sköna och snygga! Modigt och bra, hoppas på fler LOTD:s hos dig också snar!

      Radera
  2. Det här ser verkligen fantastiskt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Pinsamt bara att jag skrev fel färgnamn först, Punch Pop ska det vara!

      Radera
  3. Sååå snyggt!

    SvaraRadera