måndag 2 mars 2015

Nyhet: Clinique Airbrush Concealer Illuminator



Clinique Airbrush Concealer (215 kr för 1,5 ml) har funnits ett bra tag. Jag har använt upp mer än en penna och gillar den. I mars kommer ytterligare en färg, nämligen highlightern och concealern 20 Illuminator. Denna ljusreflekterande kulör är tänkt att ljusa upp exempelvis under ögonen, kring näsvingarna eller till att framhäva kindben eller amourbåge med. Formulan är optiskt ljusreflekterande och fuktgivande med mediumtäckning ska täcka såväl skuggor som linjer eller annat man vill dölja. 

Här ser ni färgprov på min hand, Illuminator bredvid nyansen Neutral Fair som jag hade en prov på sedan tidigare. När jag köpt pennan tidigare tror jag att jag har haft Fair, men den är slut härhemma just nu. Concealerpennan är 100 % parfymfri, allergitestad, oljefri och testad för säker användning kring ögonen. 

2 kommentarer: