fredag 13 februari 2015

Fredagsfavorit: The Body Shops Nutriganics Drops Of Youth Serum

Veckans fredagsfavorit är också en av mina all time favourites när det gäller hudvård, nämligen The Body Shops Nutriganics Drops Of Youth Serum. (länken tar er till min recension). 

Det säljs en flaska Nutriganics Drops of Youth Serum varje minut i världen, och det är lätt att förstå varför! Dessa fina droppar ger maximalt med fukt och hyn ser jämnare ut direkt. Jag tycker att den funkar utmärkt både på natten och under smink. Fuktboosten är fantastiskt för trött mammahy och all annan trött eller torr hud. Prova genast om ni inte redan gjort det!

När ni hör hur mycket jag gillar serumet kan ni tänka er hur nyfiken jag är på nyheten Drops of Youth™ Bouncy Sleeping Mask... Den låter så himla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar