torsdag 22 januari 2015

Tips: Clinique-gåva på Åhléns

Nu är det minsann dags för Clinique-gåva på Åhléns igen! Jag tycker att innehållet ser bra ut och funderar på att slå till på lite nytt. Jag skulle bland annat behöva nytt borsthuvud till min Sonic System Purifying Cleansing Brush. En ny flaska  Smart Custom-Repair Serum skulle jag också väldigt gärna vilja ha, attans att de är så dyra...  

Som vanligt får man gåvan vid köp av två valfria produkter. Gåvan innehåller: 
Clinique  Smart Custom-Repair Serum 10 ml  
Repairwear Uplifting Firming Cream 7 ml  
Day Scrub Rinse-Off Formula 30 ml  
Liquid Facial Soap Mild 15 ml  
Repairwear Laser Focus Wrinkle Correcting Eye Cream 5 ml 
High Impact Lip Colour SPF 15 - Extreme Pink 3,6 g  
High Impact Mascara Black 3,5 ml

4 kommentarer:

  1. Håller med Cliniques serum är helt suveräna, men lite dyra.... men bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lutar starkt åt att köpa en flaska. Min sömnlösa hy behöver det!

      Radera
  2. Frestare där! Har inte råd just nu, men skulle kunna tänka mig både ett o annat...

    SvaraRadera