fredag 9 januari 2015

Nyhet: IsaDora Nude Essentials Spring Make-up 2015

Tillåt mig presentera IsaDoravårkollektion, Nude Essentials Spring Make-up 2015. Färgpaletten består av pasteller och naturnära sandtoner. Jag skulle nog våga påstå att här finns kulörer som de flesta kan trivas i!

Kollektionens stjärna verkar vara sextetten och nyheten Eye Color Bar 60 Nude Essentials (149 kr). Jag har hunnit prova snabbt på handen, och den känns riktigt lovande! Färgprover utlovas inom en snar framtid.

Ni ser även Fine Eyeliner Stylo i nya färgen 02 Dark Brown (109 kr). Kul med brunt tycker jag, det blir nästan alltid snyggare än svart och denna varianten är dessutom riktigt bra att måla med. Till ögonen finns också Eyebrow Lifter Higlighting Pen (89 kr) och Inliner Kajal (79 kr).  De är båda storfavoriter hos mig sedan tidigare. Framförallt inliner använder jag nästan varje dag.

Mycket fokus på läppar till våren. Nyheten Twist-up Matt Lips (129 kr) lovar sammetslen matt finish med krämig mjuk känsla. De ska inte torka ut läpparna och den intensiva färgen ska hålla sig på plats hela dagen. Kulörerna är, från vänster: 50 Naked, 56 Candy Store och 52 Posh Peach.

Längst till höger ser ni fuktgivande läpp-plumpern Twist-up Gloss Stick 29 Clear Nude (129 kr), även den en nyhet.

Till läpparna kommer också klassikern Perfect Moisture Lipstick (129 kr) i nya färgerna 159 Peach Passion och 166 Pretty in Pink. Till kinderna finns Perfect Powder Blusher (119 kr) i nya knalliga kulören 13 Perfect Peach och Twist-up Blush & Go (129 kr) i 84 English Rose (ej i bild).

Vårens Wonder Nail-lack (79 kr, va?! Prishöjning?!) är pastellkaramellerna 500 Posh Peach, 501 Candy Store, 502 Spring Bud och 503 Fresh Linen.

Phu, det var en snabbtitt på hela gänget! Vad tycker ni om IsaDora Nude Essentials Spring Make-up 2015? 

Jag tycker färgerna ser riktigt trevliga ut. Lacken är inte på något sätt unika, men ändå kul till våren tycker jag. Paletten och de matta läpparna är jag mycket sugen på. I skrivandes stund har jag inte sminkat mig på en vecka, sedan Lillebror föddes, men nu blir jag riktigt sugen! EOTDs, NOTDs och färgprover (swatches) kommer inom kort. Hojta till i kommentarerna om det är något särskilt ni vill vet mer om eller se på först!

Och psst, missa inte att rulla ner för att läsa om gårdagens nyhet, Nude Sensation Fulid Foundation från samma märke.

10 kommentarer:

  1. Blev mest nyfiken på paletten och den bryna eyelinern jag. Ska jag spana in minsann.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag testade precis lite snabbt, och de verkar riktigt bra!

      Radera
  2. Paletten, eyelinern och dom matta läpparna blir jag VÄLDIGT nyfiken på! Har den svarta eyelinern och den gillar jag. Suck, är alldeles för mycket nu som jag "behöver"!

    SvaraRadera
  3. Paletten och dom nya Twist upen ser lockande ut, måste ju ta en närmare titt på det senare då. Kul att dom gjort e ny sorts palett

    SvaraRadera
    Svar
    1. De verkar verkligen vara värda en närmare titt!

      Radera
  4. Den här kollektionen är så snygg att jag inte vet vart jag skall ta vägen. Som blekrosa scandinavier är tonerna helt rätt för mig och jag som från början bara hade siktat in mig på nagellacken (bu för prishöjningen! De är redan dyra som de är =( ) måste nog prova de där matta läppstiften med. Fan vad gött att jag fyller år i april ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Färgerna ser verkligen smickrande ut för de flesta! Tur med födelsedagen :)

      Radera
  5. Verkligen mycket snyggt här, bra jobbat av IsaDora!

    SvaraRadera