onsdag 24 december 2014

Julaftonsnaglar med OPI Indulgence


Det finns så många fina jullack att välja på! Indulgence från OPIDesinger Series är ett av de finaste tycker jag - rött och guld, kan det bli bättre? Luxurious från samma DS-släpp hittar ni här. Också ljuvligt fint!

Vad jag verkligen bär på naglarna idag på julafton återstår att se, inlägget här är förfixat. Vad satsar ni på till självaste julafton? Traditionellt rött? Glitter? Nailart? 



Hoppas att ni alla har en fin julhelg med gott om mys och julefrid. Jag varvar vila med firande och hoppas på en dos lugn och ro innan det är dags att bli fler i familjen.

God jul kära läsare!

10 kommentarer:

  1. God Jul! Vilket fint lack! Själv har jag rött från China Glazes julkollektion 2013, Cranberry Splash.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma!

      och tack! Cranberry Splash låter också kanonsnyggt :)

      Radera
  2. Jag har ett gammalt rött från HM med guldskimmer. På ringfingrarna har jag rött cremelack med guldglitter uppepå. Blev bra på den ena handen i alla fall. Dottern valde rött cremelack, sedan gjorde hon julgranar med guldglitter.(!)
    God Jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rött och guld kan inte bli fel! Granar låter inte heller dumt, så pillig önskar jag att jag också hann vara :)

      God jul till dig också!

      Radera
  3. God jul Kerstin! Indulgence passar perfekt till jul. :-)

    SvaraRadera
  4. Klassiskt med en twist =) Körde Pahlish "Cross my hearts" vinröd jelly med specks. Mycket snyggt =)

    SvaraRadera
  5. Superfint och passande till jul! Jag har en nail art i rött och guld, älskar den så den får hänga med annandagen också:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det ska bli kul att spana in dina julaftonsnaglar :)

      Radera