söndag 26 oktober 2014

Winter Trend och Glazed Apple från The Body Shop

Tidigare i veckan kikade vi på pressbilder från  Winter Trend by The Body Shop  och nya härliga juldoften Glazed Apple. Sedan dess har jag äntligen hunnit hämta ut mitt paket och tillochmed börjat kika lite på innehållet. Bildkvaliteten lämnar en del övrigt att önska, men jag ville ändå inte vänta mer med att visa. Förpackningarna är verkligen fantastiskt söta!

Ny doften balanserar precis på rätt sida gränsen för att inte vara för söt för mig. Jag har hunnit bekanta mig en del med produkterna, Glazed Apple Shower Gel (250 ml, 90 kr) och Glazed Apple Body Butter (200 ml, 195 kr) förgyllde gårdagskvällens bad. Jag är sugen på att införskaffa även Glazed Apple Body Polish och Glazed Apple Hand Cream så småningom

En snabbtitt på ljuvliga julpaletterna Dolly Pastels och Frosted Pastels (255 kr styck). Färgprover och dagens öga kommer inom kort!

Glazed Apple och Winter Trend by The Body Shop börjar säljas den 4 november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar