fredag 17 oktober 2014

Nyheter från Lily Lolo hos mig

Kommer ni ihåg nyheterna från Lily Lolo som jag berättade om häromdagen? I veckan landade några av dem hos mig för testning.


Lily Lolo BB Cream (269 kr) i nyansen Light. Verkar superbra med pumpflaska! Närmre titt på nyansen får vi ta en dag med ljusare väder. 

Pressat rouge i Burst your Bubble (matt bubbelgumsrosa). Jag gillar pressade mineralprodukter, det är så smidigt! Produkterna innehåller  innehåller varken parabener, vismut, syntetiska färgämnen, nanopartiklar, parfym eller talk. 

Sist men inte minst, Natural Mascara (195 kr) med ny formula. 
Natural Mascara ska ge volym, definiera och förlänga varje frans. Den är snabbtorkande och veganvänlig och passar för känslig hud eftersom den är doft-, kisel- och alkoholfri. Finns i matt svart. Färgen ska vara byggbar och maskaran är snabbtorkande och ofmatologiskt testad. 

Omdömen kommer efterhand som jag hinner testa. Någon särskilt produkt ni är extra nyfikna på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar