måndag 27 oktober 2014

Clinique-shopping: Robust Rhubarb och Intense Plum

Jag var så rysligt sugen på fjärde färgen av CliniqueChubby Stick Cheek Colour Balm, att det egentligen bara var en tidsfråga innan jag skulle slå till. Med ett gäng bra erbjudanden på lut var saken biff!

Det blev en Chubby Stick Cheek Colour Balm  02 Robust Rhubarb och favoritkajalen Clinique Quickliner for Eyes i mörklila 02 Intense Plum.

Kajal och krämrouge, snabbswatchat på bar hud på handryggen.

Här kan ni läsa mer om Chubby Stick Cheek Colour Balm och se färgprover på resterande tre.

Utöver fri frakt och en ett gäng gratisprover (bla a en foundationepensel, alltid bra att ha en extra när man väntar på torkning) följer det med en söt plåtburk med produkterna ovan för att jag köpte två produkter. Inte dumt alls! Jag gillar verkligen min Superprimer Color Corrects Redness (recension här!) så det ska bli spännande att testa även den vita.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar