söndag 7 september 2014

Nyhet: Clinique Chubby Stick Colour Balm

Gillar ni krämrouge? Det gör jag! Därför är jag himla nyfiken på nyheten Chubby Stick Cheek Colour Balm från Clinique. De ska glida fint på plats och ge en glödande finish med fukt och färg som kan byggas från skir till intensiv. Färgen ska stå pall för fukt, vatten och svett. Stiften är fulla med lecitin och vitamin E som hjälper mot uttorkning och stärker huden.

Chubby Stick Cheek Colour Balm (260 kr) passar alla hudtyper och kommer i färgerna Amp’d up Apple, Robust Rhubarb, Roly Poly Rosy och Plumped up Peony.  Appliceras bäst genom att man duttar färg på kinden och sedan suddar med foundationborste, svamp eller fingrarna

4 kommentarer:

  1. De ser jättesöta ut men nej, jag gillar inte krämrouge nåt vidare så detta går bort...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det visste jag inte, att du inte gillar krämrouge. Jag gillar alla rouge :)

      Radera
  2. Använder inte så ofta rouge om jag skall vara ärlig, men dessa ser ju underbara ut :)
    xx

    SvaraRadera