måndag 27 januari 2014

Vårens nyheter från The Body Shop

I förra veckan berättade jag om vårens nyheter från The Body Shop, och nu har de landat hos mig för testning. Efter en först titt och sniff på nya kroppsserien Blueberry kan jag avslöja följande: den luktar riktigt fräscht och gott, samt att skrubben faktiskt ser ur som blåbärssylt. Recensioner kommer inom kort, fråga gärna om ni undrar något så länge!

Mest spännande (och välbehövlig för mig) är nog ändå hudvårdsnyheten Vitamin E Overnight Serum-in-Oil. Klicka på länken för full info.

 Även The Body Shop Spring Trend Collection har landat! Lite blixtigt här, men allt kommer att dyka upp i dagens framöver. Jag har redan känt lite på Shimmer Cubes Pink  och de är så fina. 

Som sagt, dagens, färgprover med mera inom kort. Tills dess: Akta er för kylan, uthärda bildbristen och fråga om ni undrar något!

2 kommentarer: