onsdag 29 januari 2014

Nyhet: IsaDora Volume & Curl Mascara


Maskaranyhet från IsaDora på väg ut i butikerna! Volume & Curl (149 kr) som finns ute från vecka 5 är en kladd-, flag- och klumpsäker maskara som lovar såväl volym som böj. Den är oparfymerad, oftalmologiskt testad och säljs plomberad. Bra och säkert, tycker jag.

Volume & Curl är en tubmaskara, alltså en maskara där formulan omsluter varje frans som en enskild tub och som går att ta bort med varmt vatten. Jag brukar ha lite svårt för tubmaskaror, men ska såklart testa ändå.




Just tuberna gör att böjen man ska få fram med den tjocka borsten ska stanna kvar bättre. Jag brukar gilla tjocka borstar, så den biten verkar lovande! Vad tycker ni om tubmaskaror? Blir ni nyfikna?

11 kommentarer:

  1. Jag älskar tubmascara! Jag antar att det är som Fiberwig (d.j.v beautenizer) som nog är den bästa mascaran jag haft, och så lätt att ta bort! Hoppas på den här produkten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att många gör det!

      Efter en dags test verkar den lovande ;)

      Radera
  2. Nyfiken blir jag definitivt, men det här med borttagningen gör mig som vanligt tveksam. Och hur bra sitter den? Är det en sådan som tåler regn och tårar men inte varmt vatten?

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt aldrig testat tubmascara, kanske borde ge denna en chans!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att tubmascaror är det allra bästa så jag ser fram emot denna, tycker den låter väldigt spännande faktiskt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kan mycket väl passa dig perfekt!

      Radera
  5. har inte en susning om min mascara är en tubmascara eller inte. Just nu använder jag KICKS egna mascara, ycker den är så där. Längtar lite tills den är slut och jag får köpa min MUS - Drama:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen :) Jag har minsann aldrig testat just maskara från Kicks egna märke än, det kanske jag borde!

      Radera
  6. Jag gillar verkligen tubmascaror. Tyvärr sitter Fiberwig dåligt på mig, men jag är väldigt förtjust i Kanebos Lenghtening & Separating. Den är ju däremot rätt dyr, så jag ska nog prova Isadoras!

    SvaraRadera