måndag 9 december 2013

Blå måndag + holovinnare

Blå måndag från sjuklägret (japp både sonen och jag är sjuka igen)! Lacket är nr 386 från Depends höstkollektion, en dov tealblå färg, blankt och slätt, men spräckligt. Jag gillar det! Vad tycker ni?

Vad roligt att så många av er ville adoptera Milani-lacken! Det blev lite hastigt, utan avslutningstid och andra regler, men vad gör man inte för att rädda holofredagen? Jag har dragit lott bland kommentarerna och den lyckliga vinnaren blev Honi som skrev den tjugonde kommentaren. Grattis!

6 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen 386 :) Grattis Honi!

    SvaraRadera
  2. Grattis Honi.
    Den här såg inte så dum ut, gillar det spräckliga i den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också det spräckliga! En kul nyhet i den kollektionen tycker jag :)

      Radera
  3. Jag gillar de här spräckliga!

    SvaraRadera