onsdag 11 september 2013

Nyhet från IsaDora: Wake Up Make-Up

Mer post från IsaDora! Från och med vecka 37 finns deras nya foundation Wake Up Make-Up SPF 20 i butik för 159 kr flaskan. Wake Up Make-Up lovar jämnt resultat och långvarig fukt med bland annat hyaloronsyra. Själva uppvaknandet består av att den ska ljusa upp och minimera trötthetstecken. Den ska också täcka fina linjer och andra ojämnheter. Dessutom lovas sammetslen känsla och att "produkten förenar sig med huden"

Wake Up Make-Up kommer i sex nyanser och formulan ska passa alla hudtyper. Det sistnämnda är ju alltid lite svårt att tro på, men jag tror att både egenskaperna och nyansen (Sand 02) kan passa mig, så jag ser fram emot att testa!

I dagarna landade även ett nytt exemplar av WigWham Heavy Lashes Mascara hos mig. Den gillar jag skarpt! Ni hittar min recension här.

2 kommentarer:

  1. Jag har både mascaran och foundationen men tyvärr är den inte alls i min färg så blir svårt att testa den. Synd,för annars låter den bra. Mascaran får vänta tills jag testkört All Day Long Lash mascara lite mer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att du kommer att gilla maskaran!

      Radera