torsdag 12 september 2013

Crabtree & Evelyn lanserar nagellack

Lyxiga brittiska hudvårdsmärket Crabtree & Evelyn (som bland annat gör mina favorithandkrämer) lanserar sina första nagellack någonsin! 19 nyanser i allt från svala neutrala toner till intensivt mörkt skimmer. Lätt applicering och kort torktid utlovas. Dessutom är ska lacken innehålla färre starka kemikalier än andra nagellack.

Lacken kommer att kosta 79 kr för 15 ml och finns att köpa hos utvalda återförsäljare över hela Sverige från och med slutet av september.

Nyheten påminner mig om att jag har några recensioner av just märkets handkrämer på g. Kommer inom kort!

14 kommentarer:

  1. Vad skoj med nya märken som lanserar nagellack. Det ser ut som att en del lack är större än andra på bilderna, men det kanske inte är så på riktigt, antar jag....? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul!

      Nej, det är nog bara lite konstnärlig frihet i pressbilderna :)

      Radera
  2. Jag älskar deras handkrämer, så det blir kul att se vad de gör för lack. Dessutom var ju priset helt ok!

    SvaraRadera
  3. Låter bra det där...väntar med spänning.

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt! Är lite sugen på att testa deras handkrämer också, inte hunnit med det än...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du måste testa, de är så bra och lyxiga!

      Radera
  5. Det här var ju onekligen lite spännande. Särskilt som det var ett helt okej pris.

    SvaraRadera
  6. Jag kikade på dem hos Vass Pr och de är JÄTTEFINA, färgerna är härliga och det är fin lyster i dem. Önskar att jag hade kollat hur penseln var men det gjorde jag tyvärr inte. Prismässigt ligger de ju jättebra till också. Jag kommer helt klart köpa någon färg och testa när de landar i butik.

    SvaraRadera
  7. Åh, älskar 'nya' märken :D

    SvaraRadera