torsdag 21 februari 2013

OPI Oz the Great and Powerful

Varje vår släpper OPI en kollektion med mjukare neutrala nyanser. I år är den i samarbete med nya Disneyfilmen Oz the Great and Powerful. Lacken är i glitter- eller kräm-formula och ser ut att passa en fé eller andra sagoväsen. Lacken på bilden ovan är: Lights of Emerald City, Which is Witch?, When Monkeys fly!, Dont burst my bubble, I Theodora You och Glints of Glinda. Beige är ingen favorit hos mig, så den sista hoppar jag, men glitter och ljusrosa går hem hos mig, så dem ska jag absolut spana in!

I kollektionen finns också ett Liquid Sand-lack, guldfärgade What Wizardry is this? Det ser riktigt fint och spännande ut, eller vad tycker ni? Ska ni samla på er några godbitar ur OPI Oz the Great and Powerful?

4 kommentarer:

  1. Åh jag vill ha alla sju :) tycker hela kollektionen är superfin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir dyrt, men de är verkligen fina :)

      Radera
  2. Hm, vill nog se lite swatcher innan jag bestämmer mig för om det är några jag vill ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också swatchsugen, och nyfiken på att se flaskorna live.

      Radera