tisdag 15 januari 2013

Junkie!

Såhär såg mina ögon ut på dagens BVC-tur. Jag kände mig himla fin och är ännu nöjdare med min nya The Vice Palette från Urban Decay (färgprover här) för varje gång jag använder den.

Jag har använt grönturkosa Junkie och blåturkosa Unhinged. Kajalen är Smudge Stick Waterproof Eye Liner i färgen Peackock från Stila (färgprover här!). Övriga produkter är hemliga på grund av juryarbete ikategorin Årets Eyeopener i Daisy Beauty Awards 2012.

Det var lite svårt att få fram det guldiga i Junkie, men det känns som en angenäm uppgift att jobba vidare med!

8 kommentarer:

  1. Vilka perfekta färger som klär dina ögon som handen i handsken, superfint!

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Det är bra att nån sätter standarden för hur snygg man ska vara när man går till bvc :-) (minns det som igår, fast att Alice är 8 snart... varje tillfälle att sminka sig snyggt tog jag, även om det "bara" var till BVC eller Ica Maxi, haha).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      He, he, det gäller att ta chansen!

      Vad kul att din dotter heter Alice. Det funderade vi på om Nils hade varit en flicka :)

      Radera
  3. Så himla jättefint! Älskar't!

    SvaraRadera
  4. Riktigt fint:) Du passar himla bra i den färgen :) kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Junkie är verkligen ursnygg, tummen upp för denna!

    SvaraRadera