onsdag 23 januari 2013

Grön onsdag: IsaDora 755 Pistacchio


Jag trodde tyvärr att jag skulle missa Karins gröna onsdag igen, men så fick jag plötsligt en liten stund över och hann måla klorna. Kul! Valet föll på nyheten 755 Pistacchio från IsaDoras vårkollektion Bella Vita. Visst är den fin! En kall krämig mintgrön, mer mint än pistage tycker jag.
 
Egentligen skulle jag vilja jämföra med liknande lack jag har, men det finns då rakt inte tid till nu. Här finns dock en tidigare jämförelse av mina mintgröna lack.

19 kommentarer:

  1. Mycket fin! Trevlig vårfärg skulle jag vilja säga.

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill ha vår när jag ser dina bilder!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vill jag också! Men vi har himla fint vårvinterväder här nu, skönt!

      Radera
  3. Den var ju jättefin på =)

    SvaraRadera
  4. Absolut mer mint än pistage men härligt pigg och vårig.

    SvaraRadera
  5. Tjusigt! Väldigt vårig. =)

    SvaraRadera
  6. Absolut mer mint än Pistage. Är den lik Vintage Mint tror du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Jag ska kolla! TRor VM är varmare.

      Radera
  7. Väldigt mycket mer mint än pistage. Pistage känns ju mer grön, mer kulör för att vara pistage. Hur många lager behövdes det för att täcka? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, precis, som pistagenöt,helt enkelt :)

      Sorry, det glömde jag skriva.Jag har två här, utan överlack. Är man noggrann och har snygga naglar kan man klara sig med ett!

      Radera