torsdag 10 januari 2013

EOTD med Vice, Rapture och Provocateur

I morse testade jag ett gäng lila skuggor ur min nya The Vice Palette från Urban Decay och här ser ni resultatet.

Jag har Vice längs franslinjen och i yttre ögonvrån över kajalen Starry Plum från Clinique. På ögonlocket ligger Rapture, på inre halvan av locket är den ihoptonad med Provocateur och sedan ligger Anonymous som highlighter upp till brynet.

Till gårdagens öga frågade jag er hur ni gillar produktbilderna, om ni vill se allt eller bara utvalt. Just nu kommer det att bli bara utvalt ett tag framöver, en stor del av produkterna är nämligen hemliga eftersom jag sitter i juryn för kategorin Årets Eyeopener i Daisy Beauty Awards 2012. Väldigt spännande, mer om det i ett senare inlägg!

6 kommentarer:

  1. Det här var verkligen snyggt, tummen upp! Och vad spännande med juryuppdrag!:)

    SvaraRadera
  2. Lila är så fint, supersnyggt!

    SvaraRadera
  3. Låter spännande! Ska bli kul höra mer om sen!
    Fin sminkning! Fina färger! / Lotta

    SvaraRadera