fredag 28 december 2012

Jullovsholofredag

Här skulle vi ju egentligen haft holofredag, men idag får jag nöja mig med att njuta av era bidrag (om jag hinner...). Vi är just hemkomna från ett härligt julfirande som inleddes med att vår lille Nils överraskade oss med tidig julklapp i form av sömnrekord natten till julafton. Dessvärre följde sen förkylningspremiär på juldagsnatten, med nattvak och amningsmaraton som följd. Tur att vi var många vuxna, varav några läkare på plats att dela på vakandet och oroandet!

Hoppas att ni har haft en skön och frisk jul! Det känns trist att bomma holofredag för första gången. I ärligheten namn hade jag inte ens koll på att det var fredag förrän nu. Om vi håller oss friska blir det nya friska tag nästa vecka. Däremellan kanske det dyker upp lite nyheter, recensioner, julmanikyrer eller annat skoj här. Tills dess: jullov här och god fortsättning till er alla!

26 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! God fortsättning till dig också!

    SvaraRadera
  2. Helt underbar bild! Nästan bättre än ett hololack. ;D

    Jag kastade ut det sista arkivinlägget med holo idag så jag är med. Emma hade glömt att det var fredag precis som du. Sånt är livet när man är ledig. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Jag kommer snart över och kikar, vilken dag som helst nu...

      Radera
  3. Vilken söt bild! Jag är också lite vilse bland dagarna men kom på till slut att det var fredag nu. Jag hade foton på Blue Heaven i gömmorna som jag visar idag.

    SvaraRadera
  4. SÖTCHOCK! Du behöver nästan varna innan sådana där bilder, det är så sött att jag tror jag fick hål i tänderna faktiskt.
    Hoppas Nils mår bra nu och att ni får sköna lediga dagar. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Nils mår mycket bättre, tack! Hoppas att du också har det skönt och ledigt :)

      Radera
  5. Vilken underbar bild!! God fortsättning och Gott Nytt År!
    Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  6. Såå fin bild, både på lille vovven och bebisen :D God fortsättning och gott nytt år på er!
    Jag är med idag med Steel Blue :)

    SvaraRadera
  7. Åh gud en så superduperfin bild!!! Vad söta de små älsklingarna är!!! Jag vet visst att det är fredag!:) Kom på det när jag såg Sminkans bilder och lyckades göra en lyckad arkivgrävning 20 minuter före deadline:) Således är jag med...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Bättre sent än aldrig, jag ska kika runt hos alla så småningom ;)

      Radera
  8. Åh vilken helt underbar bild! Även om jag är totalt färdig med småbarn kan jag sakna den härliga tiden (när dom är friska i alla fall) med bebismys. Även om jag nu kan känna att det är helt underbart med nästan vuxna grabbar. Att få se någon utvecklas från en liten nyfödd till man med körkort och tjej är fantastiskt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är verkligen häftigt! Omöjligt att föreställa sig innan och heelt omöjligt att tänka sig denna lille med körkort och tjej :)

      Radera
  9. Jobbigt att han blev förkyld stackaren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man hade gärna väntat lite med det...

      Radera
  10. Vilken fin bild! Hoppas förkylningen är bättre :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! På bättringsvägen, helt klart :)

      Radera
  11. Men så fint och sött!
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  12. Vilken söt bild :) Man vill bara gosa ner sig mellan dem :)
    Hoppas ni mår bättre nu, har som sagt varit frånvarande ett tag. Saknat att läsa din blogg, du har så bra inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Mycket gos blir det här :)

      Vi mår bättre, tack. Hoppas att du också mår bra! Jag har saknat dig och din blogg också!

      Radera