tisdag 4 december 2012

Äntligen!

De sista veckorna av graviditeten (två veckor extra, absurt drygt) letade jag febrilt efter de nya GelLacken från Depend. Vid lanseringslunchen valde jag dumt nog bara spejsiga färger som produktprover, och jag kom senare på att det vore bättre med en långvarig mer neutral manikyr, framför allt eftersom man enkelt kan lacka med annat över. Konstigare BB-förberedelser har folk säkert ägnat sig åt!

Efter dagens BVC-besök lyckades jag, mer än tre veckor senare, kila inom Åhlens och lägga vantarna på neutrala nyansen 000. Nu återstår bara att se när/om jag lyckas få till en lackning också. Lyckas man är det väl värt det, en GelLacks-manikyr håller fint i tre veckor.

4 kommentarer:

  1. Det här lackade jag med i lördags - mitt första försök. Mycket användbar färg, även om jag inte fick mitt heelt perfekt jämnt på två lager. Är dock sjukt sugen på det svarta, men det verkar vara svårt att hitta :C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra! Jag hoppas jag lyckas testa snart :)

      Svart hade också varit himla snyggt! Jag hann faktiskt inte se om det fanns kvar i Lund...

      Radera
  2. Vad kostar hela startpaket ungefär?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Prisuppgiften jag har är 469 kr. Inte så farligt, en bra bit lägre n konkurrenterna!

      Radera